Umami – jaki to smak i które produkty go posiadają?
Każdy z nas zna podstawowe smaki od dziecka: słodki, słony, kwaśny i gorzki. Dla wielu jest jednak zaskoczeniem, że obok
Każdy z nas zna podstawowe smaki od dziecka: słodki, słony, kwaśny i gorzki. Dla wielu jest jednak zaskoczeniem, że obok
Sushi jest potrawą spożywaną w Azji od tysięcy lat, a od dawna zwiększa swoją popularność także w Europie. Nadal jednak
Kiedy będziemy przeglądać zestawy sushi w restauracji lub w sklepie, będzie informacja o tym, z jakiego rodzaju rolek się składają.
Od lat sushi jest jedną z najbardziej popularnych potraw na świecie. Ma wielowiekową historię, mimo to nieraz możemy spotkać się
Sushi jest potrawą o wielu obliczach. Od wieków sushi było obecne w kuchni azjatyckiej, a w XX wieku zyskało na
Jeżeli lubimy kuchnię azjatycką lub dopiero mamy zamiar spróbować tamtejszych potraw, powinniśmy nauczyć się jeść pałeczkami. W kuchni azjatyckiej nie
Rzodkiew japońska (daikon) marynowana — do czego stosować? Kiedy zamawiamy sushi, nieraz zawiera tajemniczo brzmiące składniki i zastanawiamy się, z
Kiedy będziemy mieli ochotę przyrządzić dania kuchni azjatyckiej, to nie raz wśród składników pojawi się ocet ryżowy. Ponieważ nie jest
Nori zyskało dużą popularność za sprawą sushi, ale pomimo tego, że to właśnie w sushi jest obowiązkowym składnikiem, nie jest
Sushi jest potrawą o wielowiekowej tradycji, jaką spożywa się w różnych zakątkach świata. Sushi można znaleźć w wielu odsłonach, ale
KONTAKT
BIURO
Wybieg 5/9, 61-315 Poznań
FABRYKA
Żernicka 22, 62-023 Robakowo
email: biuro@sushifoodfactor.pl
SUSHI & FOOD FACTOR NR 2 sp. z o.o. (dawniej SUSHI & FOOD FACTOR spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.)
Żernicka 22, 62-023 Robakowo
NIP PL7773245581
REGON 360637023
Powiedz nam, co myślisz o naszych produktach?
Z góry dziękujemy za Twoją opinię!
MENU
Klikając „Akceptuje cookies”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych.