Sushi&Food Factor, lider w produkcji Sushi i dań kuchni azjatyckiej w Europie Środkowo-Wschodniej, po raz kolejny wyznacza trendy w swojej kategorii. Firma wprowadza na rynek pierwsze w Polsce retailowe Sushi z matcha pod brandem Sakura. Dostępne w sieci Biedronka. W ramach kolekcji na rynku będą dostępne 2 zestawy.
Sushi z Matcha
Żyjemy szybko, a dobre chwile często umykają. Ale przecież zasługujemy na małe, codzienne luksusy, które są jednocześnie wyjątkowe i dostępne. Sakura Cha/Matchi to nie tylko sushi – to celebracja smaku i ulotnego piękna, niczym kwiat wiśni. To ta 'chwila dla siebie’, która zaskakuje i daje poczucie, że spróbowałeś/aś czegoś naprawdę 'premium’, bez wizyty w drogiej restauracji.
Nowe zestawy to efekt konsekwentnego rozwoju linii Sakura, która od początku miała odzwierciedlać ducha japońskiej estetyki i filozofii życia – prostoty, równowagi i doceniania piękna chwili.
W kulturze Japonii matcha jest symbolem czystości, spokoju i harmonii. To nie tylko napój, ale filozofia celebrowania codzienności. Włączenie jej do sushi to odważne i zarazem subtelne poszerzenie smaków – łączące tradycję ceremonii herbacianej z nowoczesnym formatem gotowych zestawów.
Zestaw Sakura Cha składa się z 6 futomaków z łososiem pieczonym, tykwą i serkiem z dodatkiem matcha, natomiast Sakura Matchi to 6 California roll z łososiem surowym, serkiem śmietankowym, papryką żółtą i sezamem w posypce z matcha.
Delikatna nuta herbaty wprowadza lekko goryczkowy akcent, który doskonale balansuje smak ryby i kremowego serka, tworząc kompozycję cenioną zarówno przez fanów sushi, jak i miłośników nowych doznań kulinarnych.
Sushi Food Factor wierzy, że jedzenie to nie tylko zaspokajanie głodu, ale przede wszystkim doświadczenie, kultura i sztuka. Misja firmy wykracza poza dostarczanie gotowego sushi na półki sklepowe. Firma chce edukować i inspirować.
Skala i doświadczenie
Firma Sushi&Food Factor od 10 lat wyznacza standardy w produkcji sushi dla rynku detalicznego i HoReCa. Każdego dnia z zakładu produkcyjnego w Robakowie pod Poznaniem wyjeżdża ponad 2 miliony krążków sushi, które trafiają do sieci handlowych w całej Europie. Firma obecna jest już na 18 rynkach europejskich, nieustannie rozwijając ofertę marek Sushi4You® i Asia4You® oraz wprowadzając marki Sakura i Ninigi Sushi Bar jako jakość restauracyjna w retailu.




